ЛогиÑтиката - Вашето конкурентно предимÑтво
ИзиÑкваниÑта на Ñ€Ð°Ð·Ð²Ð¸Ð²Ð°Ñ‰Ð¸Ñ Ñе пазар днеÑ, прави недоÑтатъчно единÑтвено Ñтоката да бъде транÑпортирана от точка Рдо точка Ð’.
Много чеÑто Ñа необходими и допълнителни операции като Ñъхранение, кроÑ-докинг (cross-docking), конÑолидиране, етикиране, преопаковане и други, които предоÑтавÑÑ‚ допълнителна ÑтойноÑÑ‚ за Вашите клиенти. По-този начин правилниÑÑ‚ избор на партньор в транÑпорта и логиÑтиката оказва прÑк резултат върху обÑлужването за клиентите Ви - то е по-добро и прави Ð’Ð°Ñ Ð¿Ñ€ÐµÐ´Ð¿Ð¾Ñ‡Ð¸Ñ‚Ð°Ð½Ð¸ÑÑ‚ за Ñ‚ÑÑ… избор.
ЛогиÑтиката от ново поколение е надеждна, евтина и оптимална.
- ЛогиÑтиката е ÑъвкупноÑÑ‚ от качеÑтвен и навременен международен или вътрешен транÑпорт, безупречно оборудване и профеÑионално отношение.
- ЛогиÑтиката е предпоÑтавка за развитие на Ð’Ð°ÑˆÐ¸Ñ Ð±Ð¸Ð·Ð½ÐµÑ, чрез привличане на нови клиенти и задоволÑване по-добре на наÑтоÑщите.
- ЛогиÑтиката оказва прÑко влиÑние върху предпочитаноÑтта Ви пред клиентите Ви, затвърждаване на позициите Ви на пазара и разраÑтването на бизнеÑа Ви.
Ð’ "Оптимум Трейд", ние разбираме колко важни Ñа клиентите Ви и работим заедно Ñ Ð’Ð°Ñ, за да получат те безупречното обÑлужване, което Ñ‚ÑŠÑ€ÑÑÑ‚. Ðко Ñа Ви необходими международен транÑпорт, вътрешен транÑпорт или Ñкладова логиÑтика не Ñе колебайте да Ñе доверите на екипа ни!
Ðовини
ÐÐ³ÐµÐ½Ñ†Ð¸Ñ „Пътна инфраÑтруктура“ е поиÑкала вчера от КомиÑиÑта за защита на конкуренциÑта предварително изпълнение на договора Ñ Ñ„Ð¸Ñ€Ð¼Ð°Ñ‚Ð°, избрана за изпълнител на тол ÑиÑтемата. Това Ñъобщи пред медии, в кулоарите на Парламента, миниÑтърът на регионалното развитие и благоуÑтройÑтвото Ðиколай Ðанков.
Той обÑÑни, че в момента е Ñпазен Ñ€ÐµÐ³Ð»Ð°Ð¼ÐµÐ½Ñ‚Ð¸Ñ€Ð°Ð½Ð¸Ñ Ð² Закона за общеÑтвените поръчки Ñрок и Ñега Ñе изчаква произнаÑÑнето на Ñъответните компетентни органи, за да бъде Ñключен договорът и да Ñтартира реалното внедрÑване на тол ÑиÑтемата по републиканÑката пътна мрежа.
„Извън обхвата на договора Ñ Ð¸Ð·Ð¿ÑŠÐ»Ð½Ð¸Ñ‚ÐµÐ»Ñ Ð¸Ð¼Ð° още нÑколко неща, които Ñ‚Ñ€Ñбва да бъдат извършени, на чиÑто екÑпертно ниво и това, на първо мÑÑто, е изготвÑнето на проекти на промени в Ñто и четири нормативни акта“, Ñъобщи още регионалниÑÑ‚ миниÑÑ‚ÑŠÑ€. „Втората задача е Ñвързана Ñ Ð½Ð°Ñ‡Ð¸Ð½Ð° на контрол, заедно Ñ ÐÐ³ÐµÐ½Ñ†Ð¸Ñ „Пътна инфраÑтруктура“, на ÑÐ°Ð¼Ð¸Ñ Ð¿Ñ€Ð¾Ñ†ÐµÑ Ð½Ð° внедрÑване на ÑиÑтемата“, добави Ðанков и допълни като трета задача – необходимоÑтта от Ñъздаването на финанÑов модел за тарифиране и обхват на ÑиÑтемата, на определени учаÑтъци от републиканÑката пътна мрежа, които ще бъдат обект на тол-такÑа.
„ЗаложениÑÑ‚ обхват на ÑиÑтемата, в заданието на процедурата от над 80% от републиканÑките пътища, най-вероÑтно ще бъде редуциран“, прогнозира Ðанков и подчерта, че Ñпоред него между 50% и 2/3 от републиканÑката пътна мрежа ще бъде обхваната реално от тол такÑите. По думите му, обаче, екÑпертите Ñа тези, които ще подготвÑÑ‚ необходимите анализи.
Пред журналиÑти Ð´Ð½ÐµÑ Ð¼Ð¸Ð½Ð¸Ñтърът на регионалното развитие и благоуÑтройÑтвото коментира и щетите по републиканÑката пътна мрежа Ñлед поройните дъждове, които по думите му възлизат на близо четири милиона лева. „Има Ñ€Ð°Ð·Ñ€ÑƒÑˆÐµÐ½Ð¸Ñ Ð¿Ð¾ републиканÑките пътища, включително и Ñкатове по автомагиÑтрала „Тракиѓ, чието отÑтранÑване поехме ÑÑŠÑ ÑобÑтвен бюджет“, каза Ðанков и Ñъобщи, че към момента е затруднено преминаването по Ð¿ÑŠÑ‚Ñ Ð‘ÑƒÑ€Ð³Ð°Ñ – Средец.
„След потопа, още на 25-ти октомври, в макÑимално бърза Ñтепен започнахме възÑтановÑването на моÑтови ÑÑŠÐ¾Ñ€ÑŠÐ¶ÐµÐ½Ð¸Ñ Ð² Горно Езерово, Черни връх, както и по републиканÑките пътища, за да не оÑтанат блокирани наÑелени меÑта“, допълни миниÑтърът и припомни, че още ÑÑŠÑ‰Ð¸Ñ Ð´ÐµÐ½ Ñа били отворени почти вÑички пътища, Ñ Ð¸Ð·ÐºÐ»ÑŽÑ‡ÐµÐ½Ð¸Ðµ на пътен възел Братово и отÑечката между Долно Езерово – Братово – ПолÑки извор, които Ñа били отворени на ÑÐ»ÐµÐ´Ð²Ð°Ñ‰Ð¸Ñ Ð´ÐµÐ½.
източник: ÐÐ³ÐµÐ½Ñ†Ð¸Ñ ÐŸÑŠÑ‚Ð½Ð° ИнфраÑтруктура
Един моÑÑ‚ не е доÑтатъчен
ПървиÑÑ‚ моÑÑ‚ над Дунав е открит преди повече от 60 години и техничеÑките му възможноÑти не позволÑват облекчаване на трафика. Ðалага Ñе Ñ€ÐµÑ…Ð°Ð±Ð¸Ð»Ð¸Ñ‚Ð°Ñ†Ð¸Ñ Ð½Ð° конÑтрукциÑта и Ñпиране на движението, което води до задръÑтваниÑ, натоварване на инфраÑтруктурата и други затруднениÑ. Изграждането на ново Ñъоръжение при РуÑе - Гюргево ще облекчи значително ÑъщеÑÑ‚Ð²ÑƒÐ²Ð°Ñ‰Ð¸Ñ Ñ‚Ñ€Ð°Ñ„Ð¸Ðº, ще намали негативното въздейÑтвие върху околната Ñреда и ще има цÑлоÑтен положителен икономичеÑки ефект за двете Ñтрани, Ñе поÑочва в Ñъобщението.
МеÑтните и регионалните влаÑти на двете Ñтрани Ñа подкрепили изграждането на новото Ñъоръжение. Още през авгуÑÑ‚ облаÑтниÑÑ‚ управител на РуÑе и директорът на митницата коментираха, че трафикът през Дунав моÑÑ‚ Ñе е увеличил двойно за една година и единÑтвеното решение е изграждане на нов моÑÑ‚. Преди дни регионалниÑÑ‚ миниÑÑ‚ÑŠÑ€ Ðиколай Ðанков заÑви, че в обозримо бъдеше ще има трети моÑÑ‚ над Дунав.
За цÑлата минала година на Дунав моÑÑ‚ Ñа били обработени около 700 хил. автомобила, а до ÐºÑ€Ð°Ñ Ð½Ð° авгуÑÑ‚ Ñа 1.37 млн. Увеличението Ñе дължи оÑновно на Ð»ÐµÐºÐ¸Ñ Ñ‚Ñ€Ð°Ñ„Ð¸Ðº заради ÑÐ¸Ð»Ð½Ð¸Ñ Ñ‚ÑƒÑ€Ð¸ÑтичеÑки Ñезон, докато тежкиÑÑ‚ е запазен като обем.
Между Ð‘ÑŠÐ»Ð³Ð°Ñ€Ð¸Ñ Ð¸ Ð ÑƒÐ¼ÑŠÐ½Ð¸Ñ Ð¸Ð¼Ð° два моÑта над река Дунав, като вториÑÑ‚ - при Видин, влезе в дейÑтвие през 2014 г. За изграждането на Ñъоръжението, прилежащата инфраÑтруктура и придобиването на терени бÑха вложени 255 млн. евро.
Корабно ÑътрудничеÑтво
С друго решение правителÑтвото одобри и проект на Ñпоразумение между Изпълнителната Ð°Ð³ÐµÐ½Ñ†Ð¸Ñ "МорÑка админиÑтрациÑ" и РумънÑката морÑка админиÑÑ‚Ñ€Ð°Ñ†Ð¸Ñ Ð·Ð° предоÑтавÑне на доÑтъп на кораби, които Ñе нуждаÑÑ‚ от помощ, до меÑта за убежища. Споразумението Ð¾Ð¿Ñ€ÐµÐ´ÐµÐ»Ñ Ð¿Ñ€Ð¾Ñ†ÐµÐ´ÑƒÑ€Ð¸Ñ‚Ðµ за ÑътрудничеÑтво Ñ Ñ€ÑƒÐ¼ÑŠÐ½Ñката Ñтрана за ÑÑŠÑтавÑнето на план за приемането на кораби в приÑтанищата в ЧерноморÑÐºÐ¸Ñ Ñ€ÐµÐ³Ð¸Ð¾Ð½ и обезпечаването на Ñ‚Ñхната безопаÑноÑÑ‚. Регламентира Ñе и вземането на Ñ€ÐµÑˆÐµÐ½Ð¸Ñ Ð¿Ñ€Ð¸ предоÑтавÑне на мÑÑто за убежище Ñ Ð¾Ð³Ð»ÐµÐ´ избÑгване на ненужен риÑк за корабоплаването и околната Ñреда. Ще Ñе подобри обмÑната на Ð¸Ð½Ñ„Ð¾Ñ€Ð¼Ð°Ñ†Ð¸Ñ Ð·Ð° улеÑнение на координациÑта между компетентните органи в двете държави за навременна намеÑа, оказване на помощ и предоÑтавÑне на меÑта за убежища. Ð¡ÑŠÑ Ñпоразумението ще Ñе изпълнÑÑ‚ изиÑкваниÑта на евродирективата за Ñъздаване на ÑиÑтема на общноÑтта за контрол на движението на корабите и за информациÑ.
Тол-ÑиÑтеми за Ñъбиране на пътни такÑи в Ð¿Ñ€Ð¾Ñ†ÐµÑ Ð½Ð° въвеждане и в БългариÑ
Това Ñа ÑиÑтеми за определÑне на пътна такÑа на база изминато разÑтоÑние, като това Ñ Ð¿Ñ€Ð°Ð²Ð¸ по-Ñправедлива, за разлика от винетната ÑиÑтема, при коÑто Ñе заплаща за определен период. Размерът на пътната такÑа обикновено завиÑи от фактори като типа път, по който Ñе движи превозното ÑредÑтво, броÑÑ‚ на оÑите му, както и екологичната му категориÑ. ЕвропейÑката политика наÑърчава въвеждането на тол-ÑиÑтеми във вÑички европейÑки Ñтрани Ñ Ñ†ÐµÐ» по-бързо преминаване на границите и по-леÑно Ñъбиране и анализ на данни.
Ð’ Ð‘ÑŠÐ»Ð³Ð°Ñ€Ð¸Ñ Ð²Ñе още Ñе използва винетната ÑиÑтема за Ñъбиране на пътни такÑи, като Ñе работи за това и у Ð½Ð°Ñ Ð´Ð° Ñе въведе тол-ÑиÑтема. Въвеждането й ще бъде изцÑло реализирано за Ñметка на бюджета и ще обхваща повече от половината пътна ÑиÑтема на БългариÑ(заплатени ще Ñа вÑички магиÑтрали, първоклаÑни,второклаÑни и около половината от третоклаÑните пътища).
Леките коли ще продължат да използват винетки, но те ще Ñтанат електронни, а тежкотоварните автомобили или ще Ñе отчитат чрез уÑтройÑтво, Ñвързано Ñ GPS проÑледÑване, което ще бъде монтирано в камиона или ще закупуват „билети“ за определен маршрут.
Закон за минималната работна заплата в ХоландиÑ
Считано от 01.01.2017 вÑички превозвачи, които извършват каботажни превози в ХоландиÑ(товарене и разтоварване в ХоландиÑ) Ñ‚Ñ€Ñбва да заплащат на шофьорите Ñи минимална работна заплата. Изключение правÑÑ‚ Ñамо ÑамоÑтоÑтелно наетите лица.
ВъзнаграждениÑта можете да видите тук:
https://www.government.nl/topics/minimum-wage/contents/amount-of-the-hourly-minimum-wage
Както и при ФранциÑ, Ð¥Ð¾Ð»Ð°Ð½Ð´Ð¸Ñ Ñ‰Ðµ изиÑква вÑÑка ÐºÐ¾Ð¼Ð¿Ð°Ð½Ð¸Ñ Ð´Ð° има Ñвой предÑтавител, като това може да бъде и Ñлужител от компаниÑта, който говори минимум английÑки език.
Въвеждат Ñе законодателни промени за защитата на българÑките работници, командировани в ЕС
МТСП предложи промени в КодекÑа на труда, Ñ ÐºÐ¾Ð¸Ñ‚Ð¾ да Ñе увеличи защитата на правата на българÑките работници, които Ñа командировани в рамките на предоÑтавÑнето на уÑлуги в ЕС. Ð’ закона е заложено командироване Ñамо в Ñлучай, че има правоотношение за Ñ†ÐµÐ»Ð¸Ñ Ð¿ÐµÑ€Ð¸Ð¾Ð´ на командироването. Промените включват изиÑÐºÐ²Ð°Ð½Ð¸Ñ Ð¿Ð¾ отношение на уеднаквÑване на уÑловиÑта Ñ Ñ‚ÐµÐ·Ð¸ в приемащата Ñтрана - продължителноÑÑ‚ на работата и почивката, минимален брой платени почивни дни, минимално заплащане.
Заплатените от Ñ€Ð°Ð±Ð¾Ñ‚Ð¾Ð´Ð°Ñ‚ÐµÐ»Ñ Ñ€Ð°Ð·Ñ…Ð¾Ð´Ð¸ по транÑпорт и наÑтанÑване на работниците и Ñлужителите нÑма да бъдат включвани къ Ð¾Ð±Ð»Ð°Ð³Ð°ÐµÐ¼Ð¸Ñ Ð´Ð¾Ñ…Ð¾Ð´ на командированите.
ИÑкове поради неÑпазване на минималните уÑÐ»Ð¾Ð²Ð¸Ñ Ð¼Ð¾Ð³Ð°Ñ‚ да бъдат подавани от работниците и Ñлужителите и Ñлед прекратÑване на трудовото правоотношение, като Ñе предвижда закрила на това оÑнование от вÑÑкакво неблагоприÑтно третиране от работодателÑ.
ЦÑлото предложение на МСТП може да бъде прочетено тук: https://mlsp.government.bg/index.php?section=CONTENT&I=230&lang=