Тел: 087 764 9480
E-mail us: [email protected]
Транспорт и логистика

„Оптимум Трейд“ е насочен към успеха и рентабилността на Вашия бизнес. Целта ни при транспорт на Вашите товари е съвсем проста – доставка навреме и в състоянието, в което сте ни ги предали. За да постигнем това, ние залагаме на гъвкави интегрирани решения за логистика и транспорт. Използваме водещи технологии, нашите служители са мотивирани и квалифицирани, а мрежата ни от контакти обхваща цяла Европа, Турция, страните от ОНД, Близкия и Далечния Изток, Китай и САЩ.

 

Добре дошли в Оптимум Трейд!
Гъвкавост, надеждност и открито отношение!

Транспортът - ключов фактор за постигане на Вашите цели

Транспортът на материалите и машините за Вашето производство и на готовата Ви продукция е от изключителна важност за успешния Ви бизнес. Ние Ви предлагаме превоз, който е сигурен, в ÐºÑ€Ð°Ñ‚ки срокове и на оптимална цена. Партньорствата ни в Европа, професионално обучените ни специалисти и модерния ни начин на работа ни превръща в надежден партньор за Ð’ашия бизнес.

Дайте тласък на Вашия бизнес

Когато имате нужда от транспорт можете да избирате между сухопътен, морски или въздушен, като ние също ще Ви дадем нашето професионално предложение как да транспортирате стоката си и ще Ви предоставим цялата необходима информация преди, по време и след доставка, така че тя да бъде навременно осъществена, в отлично състояние и на добра цена.

Транспортите, които извършваме са:

-Международен сухопътен транспорт - транспорт в рамките на Европа, Турция, ОНД, Иран, Ирак, Сирия, Грузия, Азербайджан. Тези превози можем да осъществим с микробуси, соло автомобили, прицепи(бордови камиони, тирове), хладилни камиони, хенгери, дрехарки, автовози и др. Можем да сме Ви полезни при транспорт на стока, която би заела цялото товарно помещение(комплектен транспорт) или част от него на разнообразна стока - безопасна/опасна(ADR), хранителни продукти - без или с температурен режим, стока по-голяма от размерите на превозното средство - транспорт на извънгабаритен товар.

Винаги Ви предлагаме оптимално транзитно време(от товарене до разтоварване), като ако е необходимо то може да бъде в изключително кратък срок - т.нар. експресна доставка. Този тип съкращаване на времето за транспорт може да се постигне като Ви предоставим още един шофьор за постигане на "двойна езда" или превоз с автомобил до 3.5 тона, за който не важат ограничения относно времето на каране;

-Вътрешен(в България) сухопътен транспорт - транспортът в България може да бъде много удобен и лесен за всеки клиент, ако той правилно избере транспортния си партньор. За да бъде безпроблемен превозът на стоките Ви в България, ние ще се погрижим да Ви предоставим оптимално решение, ниска цена и навременна информация.

-Вътрешен(във всяка една европейска страна) сухопътен транспорт(каботаж) - Ако Ви е необходим от дадена точка в една държава до друга в същата държава или превоз между различни европейски държави, можете да разчитате на нас, тъй като чрез партньорите си и собствените си бордови коли(тирове) ние имаме постоянен трафик в повечето европейски държави. 

-Морски транспорт(контейнерни превози) - развитието на търговията все повече налага използването на морски транспорт и оптимизирането на разходите за него е от голяма важност за осъществяване на целите на бизнеса. Ние Ви предлагаме кратки транзитни времена и оптимални цени, чрез договореностите ни с морските превозвачи, както и отлична проследимост на транспорта;

-Въздушен транспорт - това е най-новият карго транспорт, който печели своите позиции заради високата скорост на превоз на стоки. Услугите, които Ви предлагаме са разработени така, че да Ви дават максимална сигурност и да са на ниска цена. Ако имате въпроси или неясноти, относно специфики, свързани с въздушния транспорт не се колебайте да се свържете с нас - нашите специалнисти са готови да Ви предоставят информацията, която Ви е необходима и да Ви помогнат да разрешите казуса си.

Новини

АПИ е поискала от КЗК предварително изпълнение на договора за тол системата

Агенция „Пътна инфраструктура“ е поискала вчера от Комисията за защита на конкуренцията предварително изпълнение на договора с фирмата, избрана за изпълнител на тол системата. Това съобщи пред медии, в кулоарите на Парламента, министърът на регионалното развитие и благоустройството Николай Нанков.

Той обясни, че в момента е спазен регламентирания в Закона за обществените поръчки срок и сега се изчаква произнасянето на съответните компетентни органи, за да бъде сключен договорът и да стартира реалното внедряване на тол системата по републиканската пътна мрежа.

„Извън обхвата на договора с изпълнителя има още няколко неща, които трябва да бъдат извършени, на чисто експертно ниво и това, на първо място, е изготвянето на проекти на промени в сто и четири нормативни акта“, съобщи още регионалният министър. „Втората задача е свързана с начина на контрол, заедно с Агенция „Пътна инфраструктура“, на самия процес на внедряване на системата“, добави Нанков и допълни като трета задача – необходимостта от създаването на финансов модел за тарифиране и обхват на системата, на определени участъци от републиканската пътна мрежа, които ще бъдат обект на тол-такса.

„Заложеният обхват на системата, в заданието на процедурата от над 80% от републиканските пътища, най-вероятно ще бъде редуциран“, прогнозира Нанков и подчерта, че според него между 50% и 2/3 от републиканската пътна мрежа ще бъде обхваната реално от тол таксите. По думите му, обаче, експертите са тези, които ще подготвят необходимите анализи.

Пред журналисти днес министърът на регионалното развитие и благоустройството коментира и щетите по републиканската пътна мрежа след поройните дъждове, които по думите му възлизат на близо четири милиона лева. „Има разрушения по републиканските пътища, включително и скатове по автомагистрала „Тракия“, чието отстраняване поехме със собствен бюджет“, каза Нанков и съобщи, че към момента е затруднено преминаването по пътя Бургас – Средец.

„След потопа, още на 25-ти октомври, в максимално бърза степен започнахме възстановяването на мостови съоръжения в Горно Езерово, Черни връх, както и по републиканските пътища, за да не останат блокирани населени места“, допълни министърът и припомни, че още същия ден са били отворени почти всички пътища, с изключение на пътен възел Братово и отсечката между Долно Езерово – Братово – Полски извор, които са били отворени на следващия ден.

източник: ÐÐ³ÐµÐ½Ñ†Ð¸Ñ Пътна Инфраструктура

България и Румъния започват проучвания за нов мост над Дунав при Русе
България и Румъния ще проучват възможността за изграждане на нов мост над река Дунав при Русе - Гюргево, съобщи правителствената информационна служба. В сряда Министерският съвет одобри меморандум между правителствата на двете страни за извършване на задълбочени проучвания за изграждането на моста. Анализът показва, че през последните години многократно са нараснали автомобилният трафик през Дунав мост при Русе и търговският обмен по рейнско-дунавския коридор (Коридор 7), се посочва в решението.

Един мост не е достатъчен

Първият мост над Дунав е открит преди повече от 60 години и техническите му възможности не позволяват облекчаване на трафика. Налага се рехабилитация на конструкцията и спиране на движението, което води до задръствания, натоварване на инфраструктурата и други затруднения. Изграждането на ново съоръжение при Русе - Гюргево ще облекчи значително съществуващия трафик, ще намали негативното въздействие върху околната среда и ще има цялостен положителен икономически ефект за двете страни, се посочва в съобщението.

Местните и регионалните власти на двете страни са подкрепили изграждането на новото съоръжение. Още през август областният управител на Русе и директорът на митницата коментираха, че трафикът през Дунав мост се е увеличил двойно за една година и единственото решение е изграждане на нов мост. Преди дни регионалният министър Николай Нанков заяви, че в обозримо бъдеше ще има трети мост над Дунав.

За цялата минала година на Дунав мост са били обработени около 700 хил. автомобила, а до края на август са 1.37 млн. Увеличението се дължи основно на лекия трафик заради силния туристически сезон, докато тежкият е запазен като обем.

Между България и Румъния има два моста над река Дунав, като вторият - при Видин, влезе в действие през 2014 г. За изграждането на съоръжението, прилежащата инфраструктура и придобиването на терени бяха вложени 255 млн. евро.

Корабно сътрудничество

С друго решение правителството одобри и проект на споразумение между Изпълнителната агенция "Морска администрация" и Румънската морска администрация за предоставяне на достъп на кораби, които се нуждаят от помощ, до места за убежища. Споразумението определя процедурите за сътрудничество с румънската страна за съставянето на план за приемането на кораби в пристанищата в Черноморския регион и обезпечаването на тяхната безопасност. Регламентира се и вземането на решения при предоставяне на място за убежище с оглед избягване на ненужен риск за корабоплаването и околната среда. Ще се подобри обмяната на информация за улеснение на координацията между компетентните органи в двете държави за навременна намеса, оказване на помощ и предоставяне на места за убежища. Със споразумението ще се изпълнят изискванията на евродирективата за създаване на система на общността за контрол на движението на корабите и за информация.
22.02.2017

Тол-системи за събиране на пътни такси в процес на въвеждане и в България

Това са системи за определяне на пътна такса на база изминато разстояние, като това я прави по-справедлива, за разлика от винетната система, при която се заплаща за определен период. Размерът на пътната такса обикновено зависи от фактори като типа път, по който се движи превозното средство, броят на осите му, както и екологичната му категория. Европейската политика насърчава въвеждането на тол-системи във всички европейски страни с цел по-бързо преминаване на границите и по-лесно събиране и анализ на данни.

В България все още се използва винетната система за събиране на пътни такси, като се работи за това и у нас да се въведе тол-система. Въвеждането й ще бъде изцяло реализирано за сметка на бюджета и ще обхваща повече от половината пътна система на България(заплатени ще са всички магистрали, първокласни,второкласни и около половината от третокласните пътища).

Леките коли ще продължат да използват винетки, но те ще станат електронни, а тежкотоварните автомобили или ще се отчитат чрез устройство, свързано с GPS проследяване, което ще бъде монтирано в камиона или ще закупуват „билети“ за определен маршрут.

01.01.2017

Закон за минималната работна заплата в Холандия

Считано от 01.01.2017 всички превозвачи, които извършват каботажни превози в Холандия(товарене и разтоварване в Холандия) трябва да заплащат на шофьорите си минимална работна заплата. Изключение правят само самостоятелно наетите лица.

Възнагражденията можете да видите тук:

https://www.government.nl/topics/minimum-wage/contents/amount-of-the-hourly-minimum-wage

Както и при Франция, Холандия ще изисква всяка компания да има свой представител, като това може да бъде и служител от компанията, който говори минимум английски език.

07.02.2017

Въвеждат се законодателни промени за защитата на българските работници, командировани в ЕС

МТСП предложи промени в Кодекса на труда, с които да се увеличи Ð·Ð°Ñ‰Ð¸Ñ‚ата на правата на българските работници, които са командировани в рамките на предоставянето на услуги в ЕС. Ð’ закона е заложено командироване само в случай, че има правоотношение за целия период на командироването. Промените включват изисквания по отношение на уеднаквяване на условията с тези в приемащата страна - Ð¿Ñ€Ð¾Ð´ÑŠÐ»Ð¶Ð¸Ñ‚елност на работата и почивката, минимален брой платени почивни дни, минимално заплащане.

Заплатените от работодателя разходи по транспорт и настаняване на работниците и служителите няма да бъдат Ð²ÐºÐ»ÑŽÑ‡Ð²Ð°Ð½Ð¸ къ облагаемия доход на командированите.

Искове поради неспазване на минималните условия могат да бъдат подавани от работниците и служителите Ð¸ след прекратяване на трудовото правоотношение, като се предвижда закрила на това основание от всякакво неблагоприятно третиране от работодателя. 

Цялото предложение на МСТП може да бъде прочетено тук: https://mlsp.government.bg/index.php?section=CONTENT&I=230&lang=